vineri, 26 august 2011

O zi speciala .....

                     Nu imi vine sa cred ca a trecut deja o jumatate de an :X . O jumatate de an de cand o cunosc :X . O jumatate de an de cand o iubesc :x .
In tot acest timp am trecut impreuna peste bune si rele . Am zambit impreuna , am plans , am ras , neam distrat , am visat.......
Vreau sa sti ca orice s-ar intampla te voi iubii mereu . Chiar daca suntem destul de diferite , iubirea si prienia ne tine strans legate :x . Cred ca peste cativa ani ne vom aminti cu placere de "inceputul" nostru , de toate nebuniile facute impreuna........de tot :X . Imi amintesc si acum prima noastra discutie . Cu cata timiditate am inceput eu dialogul cu replica " Buna ......ne cumoaste? " atunci nu ne cunosteam insa urma ceva frumos . Ceva ce nu voi iuta nikiodata :x

              TE    IUBESC  !       LA MUUULTI   ANI  :X !!!!!!


Un comentariu: